۱۳۹۰ تیر ۳۰, پنجشنبه

برای جلوگیری از حمله اسرائیل به کشورمان از امریکا بخواهیم با پشتیبانی نظامی مردم ایران را در سرنگونی ج.ا کمک کند.

حتما میدانید و دیده اید وشنیده اید که یکی از طرق خاموش کردن اتش سوزی های جنگلی اینست که در فاصله یی دور از محل اتش سوزی یک اتش سوزی عمدی ایجاد میکنند و  با سوختن درختها وخاموش کردن اتش یک شیار خالی از درخت بوجود میاورند که وقتی که اتش به این شیار رسید به علت موجود نبودن چوب درختها خاموش شود وبقیه جنگل حفظ شود. اگر حمله اسرائیل به ایران در شهریور امسال واقعیت داشته باشد ،از انجایی که قدرت دفاعی رژیم ضدمیهنی ج. ا عملا صفر میباشد، میتوان بخوبی به این نتیجه رسید که اسرائیل هر نوع و در هرمقیاس بمبارانی که بخواهد میتواند به راحتی روی کشور ما انجام دهد.
اگر ما بتوانیم امریکا و ناتو را که خودشان هم مجبورا باید به نفع اسرائیل وارد این جنگ شوند و برایشان هزینه مالی بزرگی دارد، به  این قانع کنیم که برای جلوگیری از حمله اسرائیل به یاری مردم ایران بشتابند و نقش اتش نشانی را بازی کنند مسلما توانسته ایم کار تاریخی ای انجام دهیم. این نقش بدین صورت است که نیروی هوایی ناتو با هدف دادن بیت رهبری و دیگر مراکز دولتی و هم چنین مراکز فرماندهی سپاه و خانه های فرماندهان سپاه و همچنین پادگان های سپاه پاسداران بویژه پادگانهای سرکوبگر مانند ثاراله در تهران نظام.ج.ا را با قیام مردم سرنگون کند. در اینجا بهانه از دست نتانیاهوی دیوانه هم گرفته میشود که پایش را توی یک کفش کرده که ایران رابمباران کند. زیرا همه جهان میداند که هر رژیم دیگری به غیر از ج.ا در ایران خواهان محو اسرائیل نیست که این را اسرائیل بهانه و در بوق وکرنا کرده است. ما و تمام کارشناسان نظامی هم میدانند که رژیم های دیکتاتوری از قماش ج.ا و قذافی و سوریه که فقط هنرشان جنایت روی مردم کشورشان میباشد حواسشان جمع است و زمانی که یک قدرت جهانی بهشان حمله میکند کوچکترین دفاعی از خود نمیکنند و به دنبال التماس کردن ودنبال سوراخ موش گشتن میافتند. نمونه اش عراق و لیبی که نه توانستند ونه جرات کردند حتی یک گلوله به سوی ناوگان امریکا وناتو شلیک کنند. در مورد ج.ا هم این اصل صادق است و در صورت وقوع چنین حمله ای برای کمک به قیام مردم از سوی ناتو، همه هارت و پورت سردمدارن ج.ا  فروکش میکند و همه به فکر فرار میافتند و خلاصه در عرض یک هفته تهران سقوط میکند وبه دست مردم میافتد واین قطعا پایان ج.ا خواهد بود.
به زودی یک پتیشن در مورد درخواست از ناتو برای بکار بردن این روش تهیه میشود که امید است ایرانیان عزیز با امضای گسترده ان باعث شوند که این خواسته مردم ایران به گوش کشور های دمکرات غرب برسد و شاید سیاست انان را در این جهت شکل دهد که هم به نفع مردم ایران است وهم به نفع خودشان.
پرسش: ایرانیان عزیز، ایا با تهیه کردن یک پتیشن در این باره موافق هستید و ایا کلا با ایده ذکر شده در بالا موافق هستید؟

هیچ نظری موجود نیست: