۱۳۹۱ خرداد ۱۲, جمعه

نمونه نامه رئیس شورای حفظ منافع ایران و دولت قانونی ومتنخب ایران به ولادیمیر پوتین. (بخش دوم)


 ما به شما اعلام میکنیم: سیاست های روسیه در طول تاریخ دورتر نه تنها همیشه سیاست هایی مغرضانه  و سودجویانه و غیرانسانی و دشمنانه  نسبت به کشور ومردم ایران بوده است، بلکه این سیاستها در تاریخ نزدیکتر یعنی 33 سال حکومت ج.ا با توجه به شرایط و عرف موجود در جهان به نحوی بدتر و تحقیرگرانه تر ادامه یافته است. روسیه در طول این مدت با سوء استفاده از نبود یک حکومت ایرانی در ایران و حمایت از یک حکومت اشغالگر در ایران، حتی به قراداد هایی که در پیش از این دوران با حکومتهای  ضعیف 100 و 200 و 300 سال پیش ایران امضاء کرده بود پای بند نمانده و با یک حکومت اشغالگر  ایران یعنی جمهوری اسلامی وارد معامله شده و از ان حمایت کرده و در حقیقت با یک حکومت دست نشانده خود در ایران قراداد های پنهان امضاء کرده است.
ما همچنین به شما اعلام میکنیم: بر طبق قوانین بین المللی این رویه عمل شما غیرقانونی بوده است. بنابراین:1. هر گونه قرادادی را که با ج.ا امضاء کرده اید باطل اعلام میکنیم. 2. قراداد هایی را که قبلا با دولتهای قبلی ایران امضاء کرده بودید به عنوان «استاتوس کوئو» قبول داریم و مذاکرات جدید را پس از سرنگونی ج.ا و تشکیل دولت دمکرات در ایران با شما از سر خواهیم گرفت. 3. برای حفظ منافع موقت مردم ایران از شما در خواست مذاکره برای حل موقت مسائل موجود بین دو کشور بویژه در مورد دریای خزر داریم. 4. هر گونه مذاکره با ج.ا ایران در هر موردی را از این تاریخ به بعد کاملا غیرقانونی اعلام کرده  وفورا بر ضد هر قراداد عقد شده با ج.ا در مراجع قانونی و دادگاهای  بین المللی  و دادگاه های کشورهای دمکرات جهان اقدام خواهیم کرد. 5. به شما اخطار میکنیم هر گونه حرکت منفی شما بر ضد خواست مردم ایران مبنی بر براندازی ج.ا و ایجاد حکومتی دمکرات در ایران در سازمان ملل متحد و یا هر ارگان بین المللی دیگر، به منزله دشمنی با مرم ایران تلقی خواهد شد و برای خسارات وارد شده بر منافع  مردم ایران شما را مستقیما مسئول دانسته و بر علیه شما شکایت خواهیم کرد و مسلما پس از استقرار دولت دمکرات در ایران در روابط ما اثر سوء خود را خواهد داشت. 6. به شما اخطار میکنیم  از هر گونه کمک به ج.ا برای سرکوب مردم ایران و هر گونه معاملات بازرگانی و مالی خودداری کنید. هر گونه ادعای ج.ا پیش از سرنگونی اش در صورت اجرا نکردن قرادادها بی مورد است و از سوی حکومت دمکرات ایران پیگیری نخواهد شد. 7. ایران مستعمره شما نیست! بنابراین هر گونه قراداد امنیتی که با جمهوری اسلامی پنهانی ویا اشکارامضاء کرده اید ، قراردادی با حکومت اشغالگر ایران بوده و باطل است. به شما اخطار میکنیم از هرگونه "پشتیبانی" از این نوع از ج.ا شدیدا پرهیز کنید که این به منزله جنگ با مردم ایران  تلقی خواهد شد.
در پایان سیاست اینده دولت دمکرات ایران را در مورد روسیه بدین شرح  اعلام میکنیم: 1. با حفظ منافع و حقوق ایران از سوی شوروی هیچ مانعی بین ایران و ورسیه برای دوستی وهمکاری وجود نخواهد داشت. 2. مردم ایران به مردم روسیه احترام گذاشته و نقش انان را در سیاست جهانی بسیار بزرگ میبینند. 3. روسیه وایران سکولار ودمکرات و تمامی کشورهای اروپایی و امریکا و ژاپن و دیگر کشورهای دمکرات جهان میتوانند و باید همگی با هم  برای صلح وامنیت جهانی بر ضد بنیادگرایی اسلامی و متاسفانه فعلا دولت غیردمکرات و زیاده خواه چین ، همکاری گسترده داشته باشند. چنانچه خواستار این همکاری باشید ما در این زمینه و راستا همکاری خود را تقدیم شما میکنیم.

هیچ نظری موجود نیست: