۱۳۹۰ آبان ۴, چهارشنبه

بعد از جام ریتون نوبت چیست؟

تقدیم کردن سهم 50% دریای خزر، برداشت 15 برابری قطر از منابع گاز پارس جنوبی، واگذاری ده ها و صد ها سرمایه ملی  وحق بین المللی دیگر در عرض  نزدیک به 33 سال حکومت ننگین اخوندی و حالا هم تاراج اثار باستانی که شدت گرفته است و نمونه بارز ان ازاد کردن فروش اثار عتیقه (که البته خودی ها و دزدان گردن کلفت سپاه این کار را در قبضه دارند) و هدیه کردن جام ریتون هخامنشی میباشد. فرض کنیم که تحریم نفتی هم صورت بگیرد و دزدان ریز و درشت ج.ا دستشان از درامد 100 میلیارد دلاری نفت کوتاه شود. مسلما تاراج اثار باستانی شدت خواهد گرفت و این اشیاء به قیمت های یک دهم و کمتر از قیمت واقعی شان به شیوخ عرب و دیگر قاچاقچیان بین المللی فروخته خواهند شد. (البته باید توجه داشت که ارزش معنوی این اثار باستانی قابل محاسبه نیست). فرض کنیم که حمله هوایی هم صورت بگیرد، علاوه بر تشدید این تاراج، مسلما خطر تاراج موزه ها به وسیله مردم عادی و یا اصابت بمب به موزه ها و از بین رفتن اثار باستانی هم بسیار بالا خواهد رفت.
اما در صورت انجام این حمله مسلما همین چند تا موشک  و قدرت نظامی عقب مانده ج.ا هم از میان خواهد رفت. فکر میکنید که بعدش امارات و عربستان برای مثال هوس خاک ایران را نخواهند کرد؟ فکر نمیکنید که همین اخوند های پست فطرت و پاسدارن و احمدی نژاد های بیوطن خواهند رفت و زیر سند ماالکیت جزایر سه گانه را برای امارات و احتمالا خوزستان را برای عربستان امضا خواهند کرد؟ فرض کنید که ملت ایران هم در ان زمان و با ان وضع فلاکت بارشان در فقر و حیرانی پس از تحریم نفت و بمباران ها، غیرتی هم به خرج بدهند و چند تا تظاهرات هم بر ضد این موضوع بکنند. ایا سرکوب ان برای اخوند ها بسیار ساده نخواهد بود؟
پس شایسته است که ملت ایران هنوز که رمقی در بدن دارند به پا خیزند و از خواب خرگوشی بیدار شوند و این حکومت را سرنگون کنند. کسی هم انتظار تظاهرات و کشته شدن بی فایده را از مردم ایران ندارد. فقط باید همت کرده و مشتی به شکم خود بزنند و حداقل بردگی کردن برای این حکومت را کنار بگذارند واعتصاب سراسری بکنند.
توجه: در پست بعدی یک پیشنهاد عملی و متفاوت  برای نجات اثار باستانی ایران از نابودی و چنگال ج.ا ارائه خواهد شد.  خواهشا خصوصا ایرانیان خارج  از کشور مطالعه بفرمایند.

هیچ نظری موجود نیست: