۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۲, سه‌شنبه

تنها نوع تظاهرات موثری که در شرایط کنونی میتوان انجام داد. (تظاهرات نیابتی)

این تظاهرات فقط میتوانند در کشورهای خارجی انجام شوند. میتوان به ان "تظاهرات نیابتی"  نام داد. از انجایی که حتی در کشورهای خارجی هم به دلایلی از قبیل : اطمینان نداشتن به نتیجه مفید تظاهرات؛ محتاط بودن ایرانیان مقیم خارج که میخواهند به ایران بازگردند از بیم انکه در صورت شرکت در تظاهرات خارج از کشور در فرودگاه ایران برایشان مشکل ایجاد شود؛ تصور اینکه رفتن به تظاهرات به زحمتش هم نمیارزد؛ احساس خوبی نداشتن از اینکه در معرض دید عمومی شهروندان کشورهای محل اقامتشان قرار بگیرند و و و.. ،، ایرانیان از شرکت در تظاهرات ضد ج.ا خودداری میکنند و اگر هم تعدادی شرکت بکنند تصویر اشتباهی از تعداد واقعی مخالفان ج.ا که اکثر مردم ایران هستند، به نمایش میگذارند،، باید چاره ای دیگر اندیشید.
 ما میدانیم که البته همیشه تعدادی از ایرانیان در هر شهر بزرگتر کشورهای خارجی هستند که حاضرند این خطرات را به جان بخرند و در هر صورت حاضر به انجام اینگونه تظاهراتی هستند. خوب این تعداد میتوانند به خیابانها بیایند و تظاهرات را انجام دهند اما این تظاهرات میتواند در یک حالت اثر بسیار بزرگی از خود باقی بگذارند و ان زمانی است که بتوان نشان داد که این عده نماینده هزاران ومیلیونها شهروند ایرانی دیگر هم هستند.
 برای نشان دادن این نیابت ونمایندگی میتوان از طریق اینترنت انجمن های مجازی "تظاهر کنندگان پشتیبان خانه نشین ویا غایب" را  ایجاد کرد.  بدین ترتیب که مانند پتیشن امضا کردن، شهروندان نام خود را در لیستهای مجازی تظاهرکنندگان پشتیبان وارد میکنند و زمانی که اعلام میشود تظاهراتی در جایی قرار است برگزار شود، این پشتیبانان در اینترنت اعلام میکنند که ما هم پشتیبان این تظاهرات میباشیم و اگر میتوانستیم در ان شرکت میکردیم. فرض کنید تظاهراتی برگزار میشود با 1000 نفر شرکت کننده ولی هر کدام نماینده 100 نفر دیگر است که واقعا با نام ونشان پشتیبانی خود را از طریق اینترنت از این تظاهرات اعلام کرده اند. تظاهر کنندگان هم پلاکاردهایی در دست دارند که روی ان نوشته شده من به نمایندگی از صد نفر دیگر هم تظاهرات میکنم. با این روش میتوان هر نوع تظاهراتی را انجام داد و اثر ان را صد وهزار برابر کرد.
پیشنهاد برای موضوع اولین تظاهرات از این نوع مثلا در لس انجلس: احمدی نژاد شارلاتان و دروغگو، ضد ایرانی است ونماینده مردم ایران نیست. شعارها: ما از یهودیان جهان برای نفی هولوکاست از سوی ا.ن معذرت میخواهیم. ما با بمباران تاسیسات اتمی و دیگر تاسیسات نظامی وغیرنظامی ایران مخالفیم اما از بمباران بیت خامنه ای و دفتر ریاست جمهوری و قرارگاه فرماندهان سپاه در صورت لزوم استقبال میکنیم. ما برای بمباران بیت خامنه ای و قرارگاه فرماندهان سپاه از امریکا و اسرائیل و یا هر کشور دیگر دوست مردم ایران بمب افکن اجاره میکنیم. 

هیچ نظری موجود نیست: