۱۳۸۹ اسفند ۱۸, چهارشنبه

اقداماتی که ایرانیان مقیم خارج میتوانند انجام دهند.

% تشکیل کنگره ملی از طریق انتخابات. ( قدم اول میتواند برگزاری انتخابات از طریق صفحه ای در شبکه های عمومی اینترنتی مانند فیسبوک باشد)
% باز کردن حساب بانکی ملی در یک کشور مطمئن خارجی تا ایرانیان درون مرزی بتوانند پول خود را از بانک های اخوندی بیرون کشیده و با این کار اقتصاد ج.ا را فلج کنند.
% تلاش کردن برای مسدود کردن صادرات نفت ج.ا از طریق فشار اوردن بر روی قدرتهای جهانی و یا بهتر از ان مجبور کردن خریداران نفت ایران به حواله کردن پول خرید نفت به حساب بانکی ملی ایرانیان و خرج ان برای ایرانیان درون مرزی و قطع کردن درامد اصلی رژیم برای تامین هزینه نیروهای سرکوبگرش. ( مهمترین کار برای شکست دادنن رژیم)
% ترتیب دادن تظاهرات در کشورهای خارجی جلوی سفارت های  کشورهای حامی ج.ا بویژه سفارت چین در کشور های اروپایی وامریکایی ودر خواست از این کشور ها برای توقف خرید نفت از ج.ا ( سفارت های ژاپن وکره جنوبی هم باید به گونه محترمانه ای به عنوان کشور های دوست مردم ایران مورد تماس قرار بگیرند و ترغیب به توقف خرید نفت از ج.ا شوند).
% ارسال فکس و ایمیل وتلفن به خبرگزاری ها و ایستگاهای تلویزیونی و روزنا مه های مهم کشور های خارجی به همراه کلیپ های جنبش سبز و عیره و درخواست از این رسانه ها برای محکوم کردن سران جمهوری اسلامی و به چالش کشیدن انها در صورت دعوتشان به برنامه های این رسانه ها.

هیچ نظری موجود نیست: