۱۳۸۹ اسفند ۲۵, چهارشنبه

مهمترین اقدام فعلا «انتخاب» کنگره (شورای) ملی میباشد؟

چرا مردم ایران بی خیال این موضوع هستند؟ این شورا اگر که سودی هم نداشته باشد ضرری هم ندارد. اگر هم بخواهیم به انتظار دیگران بمانیم که برای ما این انتخابات را راه بیاندازند حالاحالاها ول معطلیم. اگر که قدرت رای خود را بدانیم و «گسترده» در هر نوع انتخاباتی شرکت کنیم، مسلما صدایمان شنیده خواهد شد. یک کلیک کردن به عنوان بیان اراده که این همه این پا وان پا کردن نمیخواهد.  ایا بد است که این کنگره بتواند در اینده پول نفت را از چنگ ج. ا خارج کند و برای مردم ایران خرج کند . نه ابنکه این پول خرج بسیجی و حماس و لبنان شود. اگر که یک قدم حتی لرزان در این راه برداریم که بهتر از ان است سر جایمان خشک بایستیم. با شرکت گسترده و اتحاد مطمئن باشید که این قدم کوتاه ولرزان به قدمی بزرگ وتاریخی تبدیل میشود.
با مراجعه به صفحه فیسبوک در لینک زیر به کاندید خود رای دهید و اگر کاندیدی هم برای اضافه کردن به لیست دارید معرفی کنید:
صفحه فیسبوک برای انتخابات کنگره ملی منتخب ایرانیان در خارج

اگر کسی وارد است ما را راهنمایی کند، چگونه میشود ایرانیان را «انبوه گونه» از وجود این انتخابات اگاه کرد. هر چه تعداد شرکت کننده بیشتر باشد، مسلما اعتبار این انتخابات بیشتر میشود و احتمال تشکیل این کنگره هم بیشتر.
اگر که این کنگره ملی انتخاب و تشکیل نشود در اینده ممکن است اتفاقات بسیار بدی برای کشورمان بیافتد که افسوس بخوریم که چرا این کنگره را انتخاب نکردیم.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام به آقای بنی صدر ،
به نظر من با خیزش های مردم ایران سیاست مداران ما باید موقعیت تاریخی خود را درک کرده و وارد عمل شوند و مردم را رهبری کنند البته من خودم شخصن به رهبری اعتقاد ندارم و نظرم اینست که انقلابات یا خیزشی های مردم در زمان ما احتیاج به رهبر ندارند مثل تونس، مصر، بحرین، لیبی ،،،،،
ولی متاسفانه یا خوشبختانه به نظر میاد که انقلاب مردم ایران بدون رهبری به پیروزی نخواهد رسید.
در حال حاضر مردم ایران از اصلاح طلبان عبور کردن و یک خلع رهبری برای اکثریت مردم وجود دارد و ملت میدانند که با این اصلاح طلبان به هیچ جا نخواهند رسید.
پیشنهاد من اینست که یک شورای رهبری در خارج متشکل از ۱۰-۲۰ نفر از شخصیتهای سیاسی و ملی ( خانوم عبادی ،آقاین پهلوی،لاهیجی، ،،،،،،) تشکیل شود و مطمئن باشید که این رژیم با رهبری این شورا در یک سال پیروز خواهد شد و این رژیم را به زباله دانی تاریخ خواهد سپرد آقایان واحدی و امیر ارجمند هم اگر خاستند میتواند عضو این شورا شوند و اگر هم مایل نبودند مشکلی نیست چون اکثریت مردم با این شورای ملی خواهند بود .
در شما آقای بنی صدر من این شجاعت را میبینم که بتوانید این شورای ملی را در خارج تشکیل دهید چون برای این کار باید انقلابی عمل کرد و وقت تلف نکرد.
در ضمن آقای بنی صدر من با شما ۳۰ خرداد در خیابانها بودم ولی همانطور که جدیدن گفتید اگر مجاهدین جنگ مسلحانه ایلام نمیکردند شاید ما پیروز میشدیم . رژیم های عربی هم مسله ما در ۳۰ خرداد عمل کردند و پیروز شدن چون در خیابانها ماندند البته زمان هم ۳۰ سال جلو رفته و خوشبختانه انقلابات با تلفات کمتری به پیروزی میرسد.
این تنها راهه پیروزی بر این رژیم است.
کاملا درست است و حتا اگر کاری انجام نشود فقط بدان این کنگریه ملی رژیم را مجبور به رفتن به طرف اصلاح طلبان خواهد کرد

Unknown گفت...

این ایده من هم بود که تنها راه خروج از بحران و حرکت بسمت پیروزی تشکیل این شورا هست. لطفا اطلاعات بیشتر بدهید از بنیان گذاران این حرکت من بسیار مایل به کمک هستم
موفق باشید
ضمنا نمی دانم عزیزی که کامنت گذاشتند از کجا می دانستند نویسنده آقای بنی صدر هستند.برای من تفاوتی نمی کند چه کسی شروع کنند این حرکت است مادامی که فرای گرایشات حزبی و سیاسی باشد و با تکیه بر اصول پایه ای جنبش

ناشناس گفت...

نه عزیزم این پیشنهاد من بود به آقای بنی صدر ۲ هفته پیش.
نویسنده من هستم نه آقای بنی صدر
والی بهرحال فرقی نمیکند به نظر من باید این کنگره ملی را هرچه زودتر تشکیل داد و از تمام طیفها در ان شرکت کنند .به این ترتیب اکثریت خاموش و قومهای مختلف هم به ما خواهند پیوست.
امیدوارم هرچه زودتر بتوانیم اختلافها را کنار گذشته و بر محور سرنگونی رژیم و انتخابات آزاد متعهد شویم در ضمن خانوم عبادی هم پیشنهاد اتحاد داده اند .
پاینده ایران و سلام به تمام شهدای آزادی ایران عزیز.
havatechnic@yahoo.com