۱۳۹۰ اردیبهشت ۵, دوشنبه

پیشنهاد 1 یا 2 ساعت ماندن در خانه ها روزهای جمعه هر هفته به نشانه رای منفی به جمهوری اسلامی

جهان فراموش کار است و اگر ما راهی پیدا نکنیم که صدایمان را بلند کنیم، مطمئنا سردمداران نظام میتوانند مانند 32 سال گذشته افکار مار را منحرف کنند و خلاصه ما را بازی بدهند و به حکومت جنایت گرانه وچپاولگرانه خودشان ادامه دهند. چند وقت دیگر انتخابات مجلس را برگزار میکنند وشاید 2 سال دیگر هم انتخابات ریاست جمهوری. بعید نیست که دستگاه رعب وتبلیغات نظام در صورت نبودن یک راهکار مردم پسند و الترناتیو، این برنامه ها را هم دوباره با موفقیت اجرا کند و مردم را دوباره تحقیر و مسخره کند.
 بیایید حداقل یک برنامه ای را قبول کنیم که بدون کمترین ریسکی بتوانیم ان را اجرا کنیم و جلوی این شعبده بازی های نظام رابگیریم و شاید از این برنامه بشود برای سرنگونی نظام هم استفاده برد.
یکی از معدود برنامه هایی که میتواند بدون کمترین ریسکی اجرا شود اینست که مردم جمعه ها( روز تعطیل) یکی دو ساعت در خانه هایشان بمانند و خیابان و پیاده روهای شهر را کاملا خالی بگذارند. مسلما این تغییر چشم گیر در سطح جهانی جلب توجه خواهد کرد و تبلیغات نظام را مبنی بر مردمی بودنش خنثی میکند. توجه داشته باشید که این برنامه اگر واقعا همه فراگیر انجام شود میتواند هر زمان به عنوان رای شما مورد استفاده قرا بگیرد. اما اگر جدی گرفته نشود و نا هماهنگ برگزار شود مسلما هیچ فایده ای ندارد. این طرح، طرح هخایی و شهرام همایونی نیست زیرا یکی از انها اصلا قابل اجرا نبود و ان دیگری قابلیت همگانی شدن را نداشت. اگر که مردم همت کنند و این برنامه را متحدانه شروع کنند، میتوان هر نیرنگی را که نظام برای لوث کردن و یا قبضه کردن این برنامه بکار ببرد، با اقداماتی دیگر خنثی کرد.

هیچ نظری موجود نیست: