۱۳۹۰ اردیبهشت ۳, شنبه

خانم کلینتون! امیدواریم روزی بتوانید بدون ترس نام خلیج فارس را بر زبان بیاورید.

و این زمانی میسر میشود که سیاست امریکا از سیاست فعلی عرب پرستی وضد ایرانی گذر کند و با کمک به مردم ایران برای سرنگونی ج.ا و ایجاد دمکراسی پایدار در ایران، نقش در خور ایران را به کشور ما روا دارد.
خانم کلینتون هر چند ماهی یکبار به گشت وگذار در کشور های عربی میپردازد و دائم در مصاحبه هایش میگوید که ایران تهدیدی برای منطقه است و جلوی ایران باید گرفته شود. در اینجا پیشنهاد میشود که ایرانیان گرامی در صفحه فیسبوک فارسی وزارت خارجه امریکا (روبرو کلیک فرمایید):  http://www.facebook.com/USAdarFarsi   نظرات خودشان را نسبت به سیاستهای امریکا در باره ایران با کامنت گذاشتن ابراز کنند. حیف است که ما ایرانیان از این موقعیت خوب استفاده نکنیم. ما میتوانیم با عضویت در این صفحه و ابراز نظر های خودمان به احتمال زیاد روی سیاست های امریکا به نفع مردم ایران تاثیر بگذاریم.
 خانم کلینتون؛ فعلا ما  با توجه به وضع شما لزوما نمیخواهیم که به جای خلیج فارس خلیج «ارابه ای» یا خلیج «عرعری» نگویید، اما خواهش مطرح شده در زیر را که فکر نمیکنیم خواهش ناممکنی باشد، اجرا بفرمایید:
اولین خواهش ما از شما اینست که نام زیبای ایران را برای نامیدن کشور ما زیر حکومت اشغالگر ایران یعنی ج.ا به کار نبرید.  مثلا بگویید جمهوری اسلامی یا بهتر از ان رژیم اشغالگر ج.ا.
خانم کلینتون ما میدانیم که شما برای باز نگه داشتن شیر نفت اعراب خلیج فارس این همه مجیز اینها را میگویید. عربستان سعودی جمهوری اسلامی را تهدید به حمله نظامی کرده است. چنانچه این کشور به تهدیدش عمل کند و به خاک ایران، مانند حمله عراق در ان زمان به ایران؛ حمله کند موضع امریکا چه خواهد بود. ایا در نهایت به اشغال خاک ایران رضایت میدهد؟ ایا این باجی است که باید به عربها برای باز نگه داشتن شیر نفت به انها بدهید؟ ما هنوز از شما موضع مشخصی که ایا دولت امریکا خواهان سرنگونی ج.ا و برقراری دمکراسی در ایران میباشد یا نه، ندیده ایم. چگونه دائم از خطر ایران حرف میزنید اما نمیگویید که این مردم ایران هستند که اینقدر خطرناک هستند یا دولت اشغالگر کشورشان واگر این دولت اشغالگر موجب این خطر است ایا امریکا باید اقدام به سرنگونی این رژیم بکند یا سیاست 32 سال گذشته خود را ادامه دهد که فقط به ضرر مردم ایران ومنافع ملیشان تمام شده است؟  چرا در مورد دزدی کشورهای عربی همسایه از منابع مشترک گازی ونفتی سخنی نمیگویید؟ ایا اگر این سیاست 32 سال تو سری زدن به ایرانیان از طرق مختلف (ایجاد جنگ، کمک به ابقای ج.ا، تحریم ها و  اَ لَس(=غیره) نمیبود، هیچگاه این کشور ها جرئت میکردند ایران را اینگونه تهدید کنند و منابعش را اینگونه وقیحانه بدزدند؟ 

هیچ نظری موجود نیست: