۱۳۹۰ فروردین ۲۸, یکشنبه

یک ایده برای براندازی جمهوری اسلامی که شاید به فکر کمتر کسی رسیده باشد.

ما نمیدانیم که کشور های غربی واقعا خواهان سرنگونی ج.ا هستند یا نه؟ تنها دلیلی که انها خواستار این سرنگونی نباشند اینست که از یک ایران قوی با یک حکومت دمکرات میترسند. دلیل دیگری هم میتواند داشته باشد و ان اینکه این حکومت تمام  ثروت های مادی ومعنوی این کشور را به عنوان باج، مفت به همه کشور های جهان تقدیم میکند.
 اما اگر واقعا کشور های غربی به خاطر تروریست بودن این رژیم و بمب اتمی ساختن و بحران سازی ان مایل به سرنگونیش باشند موانعی در این راه وجود دارد. اگر از موضوع پیچیده نفت بگذریم و کشور های جهان بخواهند بر طبق قوانین بین المللی اقدام کنند مسلما برای اقدام نظامی بر علیه این حکومت احتیاج به قطع نامه سازمان ملل دارند و به دست اوردن ان هم شاید کاری غیر ممکن باشد. بنابراین دولت های غربی مجبورند برای جلوگیری از ساخت بمب اتم بدون قطعنامه سازمان ملل تاسیسات اتمی را بمباران کنند بدون هدف سرنگونی جمهوری اسلامی. در اینجا هم بازنده فقط مردم ایران هستند. کشوری الوده به رادیواکتیو و ج.ا هم هارتر و خونریزتر به حکومت خود ادامه میدهد.
شاید کشور های غربی اگر یک پیشنهاد کارامد الترناتیوی برای سرنگونی ج.ا وجود میداشت  با ان موافقت میکردند. در اینجا این پیشنهاد ارائه میشود: کشورهای غربی جنگنده های مدرن در اختیار خلبانان فراری ایرانی قرار دهند واین خلبانان بمباران محل سکونت و یا کار سردمداران  جمهوری اسلامی را در تهران به عهده بگیرند. با انتخاب دولت در تبعید ایرانیان در خارج از سوی مردم و به رسمیت شناختن ان از سوی دولت های مهم جهان، حکومت اخوندی به عنوان حکومت نامشروع واشغال گر ایران به حساب میاید و دولت مشروع در تبعید میتواند با حمله هوایی  اقدام به رهایی ایران از شر این حکومت بکند. ما میدانیم که ج.ا حتی اگر خود امریکا هم حمله بکند جرئت هیچ گونه عکس العمل نظامی را ندارد. حالا میتوانید تصورش را بکنید که جنگنده های مدرن با خلبانی خلبانان ایرانی از پایگاه های امریکا (مثلا در افغانستان) به پرواز در ایند و مثلا بیت خامنه ای  و دفتر ا.ن را بمباران کنند. دیگر بهانه هر گونه عکس العمل نظامی از جمهوری اسلامی هم گرفته میشود و به احتمال بسیار زیاد دو سه تا بمباران از این قسم باعث سرنگونی یکی دو روزه ج.ا  به دست مردم خواهد شد. امریکا وجامعه جهانی هم نباید دیگر نگران حقوق بین المللی باشند که میگوید خانه رئیس یک حکومت نباید بمباران شود ویا برای هر نوع حمله ای باید اول اعلان جنگ شود. امریکا با خیال راحت مینشیند و میگوید اینها ایرانی ها بودند که میخواستند اشغال گر را از کشورشان بیرون کنند و ما دوپینگشان کردیم و ج.ا هم اگر خیلی ناراحت است بیاید با افـ ـ5 هایش به پایگاه های ما حمله کند. جمهوری اسلامی که برای تروریستهای حماس و غیره اسلحه میفرستد نباید از این گله ای داشته باشد که چرا امریکا به ازادی خواهان ایران جت جنگنده میدهد! دولت منتخب در تبعید میتواند حتی خواهان ازاد شدن دارایی توقیف شده ایران در امریکا شود و با ان مثلا چند تا اف ـ16 برای این منظور خریداری کند. خلاصه اگر امریکا با اصل این مطلب موافق باشد جزئیات دیگر مثلا اموزش خلبانان ایرانی هم در امریکا خیلی راحت قابل حل میباشند.

۱ نظر:

iproudtobepersian.blogspot.com گفت...

بسیار عالی اما خوب این نظریه ها احتیاج به حمایت قدرت های بزرگ دارد دوست من