۱۳۹۰ تیر ۳, جمعه

یک حساب سرانگشتی

اگر جمهوری اسلامی شرش از سر مردم ایران کنده شود درامد های زیر حتما و یا به احتمال زیاد به بودجه کشور اضافه خواهد شد:
در امد های حتمی: // در حوزه نفت و گاز سالیانه حدود 100 میلیارد دلار در امد اضافی از حوزه های نفت و گاز مشترک با عرب های همسایه که الان توسط عرب ها از این حوزه ها برداشت میشود  و توسط ما نه. // رد یابی و مصادره پول دزدی سردمداران رژیم و سپاه و اقا زاده هایشان که حداقل 500 میلیارد دالار میشود. // وارد کردن تکنولوژی که باعث  استفاده بهینه از منابع نفتی و گازی میشود که خودش سالانه 50 میلیارد دلار درامد اضافه میاورد. // از همه مهمتر ورود تکنولوژی و صنایع تولیدی پیشرفته که با بالا رفتن تولید و صادرات غیرنفتی سالانه 100 ها میلیارد دلار به درامد کشور اضافه میشود.
در امد های  ممکن دیگر: // گرفتن خسارت جنگی از عراق که 1000 میلیارد دلار براورد شده است. // تلاش برای پس گرفتن وام ها  و حاتم بخشی های ج.ا به کشورهای افریقایی وامریکای جنوبی و حماس ولبنان که حداقل 50 میلیارد دالار میشود. //تلاش برای پس گرفتن سهم 50% از منابع دریای خزر که سالانه حداقل 50 میلیارد دلار میشود بعلاوه سهم خورده شده تا کنون که حداقل 500 میلیارد دلار میشود. // تلاش برای پس گرفتن پولهای دزدی شده توسط ترکیه حدااقل ان 20 میلیار دلاری که خودشون با تمسخر تو تلویزیون نشان دادند.
حال چگونه از شر رژیم خلاص شویم؟ اعتصاب پاسخ است. اعتصاب  ممکن نیست، از کار بی کار میشویم؟! نه اینها بی اتحادی و ترس بیهوده است. چرا؟ زیرا اگر همه اعتصاب کنند که رژیم همه را نمی تواند از کار بیکار کند. اجاره خانه باید بدهی؟ خوب وقتی نتوانستی بدهی و بعلت بیکاری و بی پولی همه مردم مستاجر دیگری هم پیدا نشد خوب به احتمال زیاد با اجاره کمتر هم صاحب خانه بیرونت نمیکند. خوراک و اذوقه چی میشود؟ خوب این همه جنسی را که  دسته دزدهای همه کاره یعنی سپاه وارد میکند باید فروخته شود. اگر پولی تو دست مردم نباشه مجبورند قیمت جنس ها را پایین بیاورند و یا جنس ها را مجانی بین مردم پخش کنند. البته با اعتصاب مسلما زندگی مقداری سخت تر میشود اما بگوییم 1 سال گرسنگی کشیدن و بعد به رفاه کامل رسیدن بهتر است یا همین جوری گیج بودن و بی عمل نشستن و منتظر رسیدن وضعیت کره شمالی شدن؟ البته اگر یک دولت منتخب با رای مردم در خارج تشکیل شود این کار اعتصاب بسیار راحت تر میشود و مردم پشت گرمی پیدا میکنند و ان هایی هم که مزدور هستند و یا بسیار محتاط هستند ترس ورشان میدارد و به اعتصاب کنندکان می پیوندند. پس اصل مطلب اینست که ترس از بیکار شدن نداشته باشید. چون این عملا به دلایل ذکر شده در بالا در سطح گسترده ممکن نیست و اگر که هم وضع همین جوری پیش برود همه یکی پس از دیگری در هر صورت در اینده دیر یا زود از کار بیکار خواهند شد.
. خلاصه با به درک واصل شدن ج.ا در همان سال اول مطمئنا در امد مردم حداقل 3 برابر خواهد شد. پس پیش به سوی اعتصاب همگانی با شراکت بیش ار 2/3 کارمندان و کارگران و دیگر شاغلان کشور.

هیچ نظری موجود نیست: