۱۳۸۹ دی ۴, شنبه

ایا در جمهوری اسلامی دیگر انتخاباتی انجام خواهد شد؟

پاسخ به این پرسش مسلما نه خواهد بود. اگر هم انتخاباتی برگزار شود فقط یک مشت  از ساندیس خور ها در ان شرکت خواهند کرد.
حکومت اسلامی همیشه سعی میکرد که نشان بدهد پشتیبانی مردم را دارد. بنابراین همیشه سعی میکرد مردم را ترغیب کند که در انتخابات شرکت کنند وبا فیلمبرداری ودیگر تبلیغات نشان دهد که مردم طرفدارش هستند. البته انتخابات از بیخ مردود وتازه همیشه پر از تقلب را هم هیچکس قبول نمیکرد ولی برای رژیم نشان دادن همین سیاهی لشکر مردم مهم بود. در سال 84 با تقلب 100% از طریق جابجایی رای ها ا.ن.  را انتخاب کردند. در انجا سپاه وخامنه ای دانستند که رای  را هر چه جوری که دلشان بخواهند میتوانند اعلام کنند. در خرداد سال 88 ولی حکومت یک اشتباه بزرگ کرد وهم خدا را خواست وهر خرما را. با انکه میدانست مردم دستش را خوانده اند باز برای نشان دادن سیاهی لشکر اقدام به استفاده ابزاری از موسوی کرد. مردم هم به طور غریزی این بار بهترین تصمیم را گرفتند وبه امید تغییری، در انتخابات شرکت کردند. پس از اشکار شدن تقلب 100% هم با شجاعت نفرت خود را از این حکومت  به تمام جهان نشان دادند.
بنابر این  حکومت اسلامی دیگر میداند که مردم دیگر هیچگاه فریب این گولهایش را نمیخورند وخلاصه هر چه در چنته داشت تا خرداد سال 88  بیرون انداخت. بنابر این از این به بعد در موعد هر انتخاباتی اعلام میکند که مثلا بنا بر وضع حساس کشور فلان انتخابات  "فعلا" برگزار نمیشود واین "فعلا" هم بی تردید تا اخر عمر ننگین این رژیم ادامه می یابد. احتمال اینکه که حکومت بخواهد از ترفند های قدیمی مانند اینکه کسی رای ندهد مثلا یارانه نقدیش قطع میشود، استفاده کند بسیار کم است. زیرا میداند که دیگر این ترفندش به جز مشتی مردم فقیر وفلک زده و مزدوران ساندیس خور خودش کس دیگری را بر سر صندوق رای نمیاورد.
البته اگر دوباره حکومت خواست دست به چنین خیمه شب بازی ای  بزند، مردم نباید دیگر  بی تفاوت مانند انتخابات تا سال 84  روز رای گیری در خانه بنشنینند. این به این معنی نیست که مردم دوباره بروند رای بدهند بلکه انها باید با اکسیون های گسترده در همان روز اسمان را بر سر حکومت خراب کنند و تزویر حکومت را به خودش برگردارند. از انجا که حکومت در همچنان روزی مقدار زیادی از نیروهایش را باید صرف حفاظت از نمایش خود بکند مردم میتوانند میلیونی به خیابان ها امده و با اکسیونی مانند نهضت کیف ( اخرین مقاله در همین صفحه) رای خود را بر سطح خیایانها پخش کرده و ان روز را  به رفراندومی بر ضد جمهوری اسلامی تبدیل کنند.

هیچ نظری موجود نیست: