۱۳۸۹ اسفند ۲, دوشنبه

نقشه راه برای ایرانیان درون مرزی ( دائما به روز میشود). ((دنباله))2

2 اسفند 1389
برای انجام مرحله « قیام ملی» احتیاج به دانستن نام و ادرس محل کار و خانه  تمام «فرمانده هان ریز ودرشت سپاه وبسیج ونیروهای انتظامی و همچنین بسیجی ها وسپاهیان دون پایه و لباس شخصی ها و سردمداران جمهوری اسلامی » داریم. این اطلاعات را میتوان به وبسایت هایی که مایلند انها را انتشار دهند (مثلا وبسایت اقای علیرضا نوری زاده) و یا سایت های شبکه های اجتمایی (مانند فیسبوک و فلیکرhttp://www.flickr.com/photos/iranbriefing/) ارسال کرد.
دوما احتیاج به اعلام امادگی نامحسوس صاحبان خودرو های فرسوده داریم که در روز قیام ملی خودروهایشان را به عنوان سپر به سمت پاسگاه ها رانده تا هم در زمان عملیات تسخیر پاسگاه ها از انها به عنوان سنگر استفاده شود و هم با مسدود کردن راه های منتهی به پاسگاه ها از هجوم نیروهای پاسگاه های مقاومتگر بتوان مقداری جلوگیری کرد. (البته بدیهی است که دولت بعدی  به صاحبان خودروهایی  که در این عملیات از بین میروند خودروهای بهتری مجانا تحویل خواهد داد).  همچنین برای نزدیک شدن به خانه های فرمانده هان نیروهای انتظامی باید از خودرو به عنوان سپر استفاده کرد. زیرا اینها حتما اسلحه دارند و ممکن است تیراندازی کنند. با غنیمت گرفتن اسلحه های انها و ریزش پاسگاه  ها کم کم مردم مسلح هم خواهند شد.
بسیار مهم است که با خانواده های سربازان و پاسداران وبسیجیان از طریق خویشاوندانشان تماس گرفته شود وانها را از این موضوع با خبر ساخت که در روز قیام ملی ،باید با مردم همراه شوند وفرمانده هان مزدور رژیم و یا هم پاد گانی های خود را که هنوز مزدوری میکنند دستگیر کرده وتحویل مردم دهند. هم چنین باید از فرماند هی دستور بگیرند که جانب مردم را میگیرد و یا از طرف شخص هماهنگ کننده مقیم خارج برای پادگان مربوطه تعیین شده باشد.
شخصی در خارج مثلا همین نماینده اقای موسوی ( اقای ارجمند) در خارج باید پس از بررسی اوضاع و دیدن وقت مناسب، فرمان قیام رابدهد و فرمانده هانی را هم ازدرون خود پادگان ها و پاسگاه ها که سبز هستند اعلام ومعرفی کند تا اینکه سربازان وپاسبانها وبقیه بدانند که باید از انها فرمان بگیرند.
توصیه میشود دو مقاله پیشین را با عنوان : شورای ملی چگونه میتواند رژیم را سرنگون کند را هم مطالعه بفرمایید. 

۱ نظر:

ناشناس گفت...

کاش همه از جمله کسانی که سالهاست فقط تحلیل میکنند (تا حدی آب در هاون کوبیدن) چون شما عمل میکردند. سپاس.