۱۳۹۰ مرداد ۱۱, سه‌شنبه

ایا ملیت های ایرانی خواهان تجزیه از خاک ایران هستند؟

با توجه به این دو مقاله: 1 و 2 با توجه به اینکه عمر ج.ا  حتما به زودی به پایان خواهد رسید،  در صورتی که اگر قدرتهای بزرگ قصد تحریک ملیت های ایرانی را برای تجزیه شدن داشته باشند؛ با ان مقابله شود؛ از ملیتهای غیر فارس ایرانی درخواست میکنیم که اب پاکی روی دست این قدرت ها بریزند و به گونه ای صریح اعلام کنند که خواهان جدایی از ایران نیستند.
در ضمن برای ان گروهی از این اتنیک های ایران که پس از سرنگونی ج.ا احتمالا خواهان تجزیه هستند باید سود وزیان این عمل را یک کمی روشن کرد:
ـ تورک ها اگر بخواهند جدا شوند: یا باید یک کشور کوچک مستقل تشکیل دهند که تصور میشود وضع اقتصادیش از جمهوری اذربایجان هم بدتر شود. یا باید ضمیمه ج. اذربایجان شوند که  انهم سر دچار یک دیکتاتور نفتی بنام علیف خواهند شد و پول نفت هم باید بین 5 بار جمعیت فعلی ج. اذربایجان تقسیم شود که مسلما به همه سهم بسیار کمتری میرسد. یا باید ضمیمه ترکیه شوند که ترکیه هم چون عضو ناتو است همین جوری سر خود نمیتواند خاکی را ضمیمه خاک خود کند. همچنین ترکیه تورک های اذربایجان را شیعه وکافر میداند وخلاصه  تورک های ایرانی به عنوان اتباع جدیدش را مانند شهروند درجه دوم  میداند و چنین با انها رفتار میکند.
ـکورد ها اگر بخواهند جدا شوند:  در صورت تشکیل کشور مستقل حتما وضع اقتصادی بسیار خرابی پیدا خواهند کرد. اتحادشان با کردستان عراق هم ممکن نیست مگر انکه بروند ضمیمه عراق شوند.  زمانی که امریکا خود عراق ومنطقه کردستانش را دارد دیگر احتیاجی به کردستان ایران برای ساختن پایگاه نظامی ندارد. کردستان در این میان یک کشور کوچک تنها میشود که اگر در همین مرزهای استانی فعلی جدا شود با اذربایجان باید  به خاطر مرزها دائم در حال جنگ  باشد وجنگها را هم مطمئنا میبازد.
ـبلوچ ها اگر بخواهند جدا شوند: اگر بخواهند کشور مستقلی شوند بدلیل فقدان منابع زیرزمینی و باران مسلما به فقیرترین کشور منطقه تبدیل خواهند شد. در ضمن برای امریکا هم از نظر ایجاد پایگاه نظامی ارزشی ندارند و بنابر این انتظار کمک مالی از امریکا هم نمیتوانند داشته باشند. تنها چاره اش اینست که یا اختیارا به پاکستان ملحق شوند و یا پاکستان حمله کرده و ان را ضمیمه خاک خودش میکند.
اکنون با این توضیحات که البته کامل نیستند و جنبه های دیگری هم مسلما وجود دارد، ایا واقعا به جز یک اقلیت احتمالا بسیار کوچکی در بین این اتنیک ها که خواهان تجزیه شدن هستند ایا هیچ ادم عاقلی میتواند تصور کند که اتنیک های دیگر ایرانی خواهان تجزیه از ایران هستند با توجه به اینکه ایرانی دمکراتیک در اینده به سرعت حیرت اوری در همه زمینه ها پیشرفت خواهد کرد و البته که چه بهتر همه اتنیک ها با هم این پیشرفت را دریابند.
سه ملیت ایرانی: تورک، کورد، بلوچ میتوانند در بخش نظرسنجی نظر خود را در باره تمایل به تجزیه از ایران،اری یا نه، زمانی که ج.ا سرنگون شده باشد و یک جمهوری ازاد و دمکراتیک برقرار شده است، ابراز کنند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

چگونه اسلام دستور کشتن بیش از دو میلیارد انسان را صادر کرده است؟
How Islam has issued orders to kill more than two billion people?
* هموطنی که نماز می خوانی و روزه می گیری لطفاً این را حتماً بخوان!
ترجمه تحريرالوسيله خمينى جلد چهارم

تتمه اى در مورد احكام اهل ذمه
(گفتار در كسى كه از او جزيه مى گيرند)
مساله۱ – از يهود و نصارى كه اهل كتاب هستند و هر ملتى كه شبهه داشتن كتاب در آنها هست نظير مجوسيان جزيه يعنى ماليات سرانه گرفته مى شود، و در اين حكم فرقى نيست بين مذاهب مختلفه آنان نظير كاتوليك و پروتستان و غير اينها هر چند كه در فروع و بعضى از اصول مختلف باشند بعد از آنكه همه نصارى يا يهود يا مجوس خوانده مى شوند.
مساله ۲ – حكومت اسلامى جزيه را از ساير فرقه هاى كفار يعنى مشركين مانند بت پرستان و ستاره پرستان و غير اينها نمى پذيرد، چه عرب و چه عجم ، چه اينكه خود را بصاحب كتابى مثل ابراهيم و داود و انبيائى ديگر منسوب كنند و چه نكنند، بنابراين از غير يهود و نصارى و مجوس غير از اسلام آوردن و يا كشته شدن پذيرفته نيست ، و همچنين از كسانيكه در اصل يكى از اين سه كيش را نداشته اند و جديدا يعنى بعد از نسخ شرايع سه گانه بوسيله اسلام به اين كيش ها در آمده اند جزيه پذيرفته نيست و كافر جربى شناخته مى شوند كه يا به اسلام در مى آيند يا كشته مى شوند، چه اينكه قبلا مشرك بوده باشند و چه از فرقه هاى باطل ديگر باشند.

*( این یعنی کشتن همه هندیها و ژاپنی ها و کره ای ها و چینی ها و… یعنی کشتن بیش از دو میلیارد نفر مجاز شمرده شده و باجگیری از تمام مسیحیان و یهودیان و زرتشتیان٬ یعنی اگر قدرتش را پیدا کنند حتماً این کار را انجام خواهند داد. این یعنی گفتگوی تمدنهای اسلامی!؟ این یعنی دوران طلائی خمینی !؟ این یعنی مدینه فاضله اشرف !؟ این یعنی اسلام توحیدی !؟ این یعنی اساس فلسفه اسلامی !؟ و این در رساله همه آخوندها هست و هر روز در حوزه درس داده می شود). *( این احکام را نمی توا نند نفی کنند زیرا احکام واجب اسلام را نفی کرده اند و از اسلام خارج شده اند و اگر هم تایید کنند بر تروریسم در اسلام صحه دوباره گذاشته اند).
* هموطن اگر نماز می خوانی و روزه می گیری احکام آن در کتاب تحریر الوسیله در کنار احکام بالا است٬ آیا وجدان تو راضی به کشتن بیش از دو میلیارد انسان٬ مرد٬ زن و کودک تنها به دلیل مسلمان نبودن می شود؟ آیا می توانی مسئولیت این جنایت بزرگ ضد بشری را که با نام و پشتیبانی معنوی و مادی تو انجام شود را بپذیری؟

به پندار نیک٬ گفتار نیک و کردار نیک خویش بازگردیم.
.«کورش فردوسی»