۱۳۹۰ آذر ۲, چهارشنبه

پیشنهاد «ایجاد یک صندوق ملی ایرانیان در خارج» به جای بانک مرکزی جمهوری اسلامی

این پیشنهاد قبلا هم ارائه اشده بود و دوباره برای ارسال و بررسی ان از سوی افراد وارد به این کار وداوطلب انجام ان تکرامی شود: ایجاد یک صندوق پس انداز ملی برای ایران در کشور امریکا و یا یک کشور دمکرات و مطمئن دیگر، با سرپرستی یک شورای معتمدان مردم ایران، و در خواست از کشور های خریدار نفت از ج.ا برای واریز کردن وجه خرید نفت به این صندوق؛ باعث میشود که: اولا صدور نفت از جانب ج.ا کما بیش ادامه یابد و در نتیجه قیمت جهانی نفت بالا نرود و دوما پولی توی دست ج.ا نیاید که بخواهد ان را صرف ساخت بمب و کمک به تروریسم و سرکوب مردم ایران کند. سرپرستان ایرانی این صندوق تعهد میکنند که : 1.افتخاری کار کنند و100% امانت دار پول مردم ایران باشند. 2. وجوه دریافتی از بابت فروش نفت را کاملا شفاف اعلام کنند و رسید خرید اجناسی را که برای ارسال به مقصد ایران میخرند را نیز کاملا شفاف  در معرض دید همگانی قرار دهند. 3. با همکاری با دولت امریکا و رعایت لیست تحریم ها خرید ها را که عمدتا شامل مواد غذایی و دارو و لوازم پزشکی میشود، انجام داده و برای مصرف مردم ایران بفرستند.  دولت امریکا تعهد میکند که: 1. این صندوق را به عنوان امانت مردم ایران به عنوان یک ملت دوست در اینده پس از سرنگونی ج.ا محسوب کند. 2. ادعاهای خسارتی که از جانب اشخاص و سازمانها و دولتها بخاطر عملیات  تروریستی جمهوری اسلامی انجام میشود را از این صندوق مطالبه نکند. m

۳ نظر:

ناشناس گفت...

خوب جمهوری اسلامی رو چه حساب به اوناکه پولو به حسابش نمیریزن نفت بده؟

ناشناس گفت...

این یعنی چی؟ جمهوری اسلامی میاد نفت رو استخراج میکنه بعد میفرسته به کشور خریدار بعد خریدار پولشو میریزه توی یه صندوق تو آمریکا که باهاش مایهتاج مردم ایران خریداری بشه و سرمایه ای باشه برای آینده ایران پس از جمهوری اسلامی؟؟؟!!!
خوب مگه رژیم دیوونه است که بیاد نفت رو بفروشه بعد پولشو بده به مخالفین خودش.
ما که نفهمیدیم چی میگی.

Unknown گفت...

اگر ج.ا انتخاب بین شورش مردم و فروش نفت و دریافت خوراک مردم را داشته باشد، ایا فکر نمیکنید که حاضر به فروش نفتش باشد هر چند در ازای ان پولی دریافت نکند؟