۱۳۹۱ دی ۲۹, جمعه

نگاهی به سازمان خودرهاگران؛ (بخش دوم): سازمان خود رهاگران باید در پی سازماندهی اپوزیسیون برانداز در خارج از کشور باشد


اقای عرفانی با اشاره به حمله نظامی ویرانگری که ممکن است ایران را از نقشه جهان حذف کند میگویند یک کشور 8 میلیونی به نام اسرائیل انجا نشسته و تعیین میکند که کشور ما نباید وجود داشته باشد. ایشان چرا از خود نمیپرسند چرا این کشور به یک چنین قدرتی رسیده است. چرا ما ایرانی ها نمیبایستی مشابه این توانایی را داشته باشیم و کشورمان را توانسته باشیم از اشغال اخوند نجات دهیم واین اجازه را یه اسرائیل و هیچ کشور دیکری نداده باشیم؟ مگر اسرائیلی ها سلول های مفزشان دو برابر ما بوده که به این توانایی دست یافته اند؟ ایا یهودی ها و لابی شان در امریکا و اروپا سعی کردند در کشور های عربی و فلسطین مردم را سازماندهی کنند و به انها بگویند حالا بروید حکومت خودتان را در فلسطین درست کنید؟ در اینجا ما در جستجوی پاسخ یه این پرسش ها به این نتیجه میرسیم که از ماست که بر ماست. ایراد ما همانا در روشنفکران چپگرا و غیر واقع بین و کله شق بوده است. ایراد ما در نداشتن اتحاد ومنافع شخصی و گروهی را بر منافع ملی وجامعه مقدم داشتن بوده است. ایراد ما در گردن شق کردن در مقابل قدرت هایی بوده است که توانایی مصاف با انان را نداشته ایم. حال اگر این قدرت ها قصد نابودی ما را هم نداشته اند واز ما تنها انتظار یک رفتار معمولی ومتعارفی را داشته اند قبول نکرده ایم و در سر خود خیال پروری کرده و پارانوئید داشته ایم.
جناب اقایان افتخاری وعرفانی؛ راهکار پیش نهادی شما مانند دیوار را شکافتن با کوفتن کله بر ان است. شما هر چه هم یک کسی را شارژ بخواهید بکنید و او را تشویق کنید که با کله به دیوار بزند تا ان را بشکافد او موفق به این کار نخواهد شد. پس بیایید دنبال کلنگی وسیله دیگری باشید که به دست ان کس برای شکافتن دیوار بدهید.
 این وسیله در وضعیت فعلی ما همان یک ارگان یا فرد نماینده واقعی مردم در خارج از کشور میباشد. این ارگان یا فرد دو وظیفه مهم میتوانند داشته باشند: یک: با دولت های جهان مانند یک دولت واقعی وارد مذاکره شوند و بر حسب توان و قدرتی که شرایط فعلی به انها میدهد خواهان همکاری و کمک انها به مردم ایران برای براندازی ج.ا بشوند. کار عجیبی هم لازم نیست بکنید. بگویید که ما میخواهیم مانند دیگر کشورهای جهان در حد قد و قواره خودمان در جهان موجودیت داشته باشیم و سر دعوا وادعاهای بیجا هم با کسی نداریم. هر چه هم که زیاده خواه باشند، این را حاضرند که حقی مثلا به اندازه عربستان برای ما قائل شوند. وضع مان دیگر از اینی که هست که بدتر نمیشود.  مگر نه ان است که شما میگویید بشار اسد بزودی نابود میشود برای اینکه کشورهای غربی به انها کمک میکنند و شورای ملی انها را به رسمیت شناخته اند؟ مگر نمیگویید که وضع اقتصادی کشورمان بر اثر تحریم ها فاجعه بار خواهد شد واین باعث شورش مردم گرسنه میشود. خوب در اینجا که غربیها دارند غیر مستقیم به موفقیت برنامه خودسازماندهی شما هم کمک میکنند. شما چه جواب مردم را میدهید، اگر با برنامه شما شورش کردند و بعد هزاران کشته بر جای گذاردند وهزاران نفر اعدام فله ای شدند؟ ایا حاضرید جای خود را با دو نفر از مردم ایران عوض کنید بدین ترتیب که ان دو نفر بیایند برنامه خود سازماندهی شما را در رادیو اجرا کنند و شما بروید زیر رگبار گلوله و چماق به سازماندهی شورشی ها بپردازید؟ دو: اگر واقعا نقشه تجزیه ایران در کار بود همه اختیار و سرنوشت ایران را به اخوند و پاسدار بیوطن و اشغالگر نسپارد. انها معلوم است میایند و سند تجزیه ایران را برای بقای ننگین خودشان امضا میکنند. با توجه به این موضوع هم اکنون ضروری ترین کاری که ما ایرانیان خارج از کشور باید بکنیم اینست که تمام کوشش خود را بکنیم یک چنین ارگانی را در خارج تشکیل دهیم و رای ایرانیان خارج از کشور را هم در پشت ان داشته باشیم وثابت کنیم که ان را داریم. انگاه اگر زمانی ایرانی خواست تجزیه شود ما با تمام وجودمان این موضوغ را رد کنیم و در دادگاه ها وارگان های بین المللی بر ضد ان اقدام کنیم. اخر هر ایرانی ای که به خارج امد که خائن و بی عرضه وبی وطن نمیشود اتفاقا بسیاری از انان مبارزانی بوده اند در داخل که با فرار به خارج جانشان را نجات داده اند و اگر در ایران 1% مردم دلسوز و کنشگر سیاسی یعنی همان یک در صدی های مورد اشاره شما وجود دارند این در صد در بین ایرانیان خارج کشور به مراتب بیشتراست.
پس سروران سازمان خود رها گران اگر واقعا میخواهید کاری برای میهن بکنید بیایید اپوزیسیون خارج را سازماندهی کنید که 1000 بار مهمتر از سازماندهی مردم در داخل است. بیایید به ما معرفی کنید افراد میهن دوستی را که قابلیت تشکیل اپوزیسیون را دارند. خودتان عضو این اپوزیسیون و یا لیدر های ان شوید و ابزارهای مشروعیت اپوزیسیون را درخارج مانند رای گیری و انتخابات ونظر سنجی علمی بکار بگیرید و یک اپوزیسیون مشروع و متکی بر رای مردم را ایجاد کنید. چرا خودتان و افراد میهن دوست دیگری پیشقدم نمیشوید. چه اشکالی دارد که شما از سوی مردم ایران با قدرت های غربی وارد معامله شوید ومیدان را به بی وطنان و بی لیاقتان واگذار نکنید.

هیچ نظری موجود نیست: