۱۳۹۱ بهمن ۱۱, چهارشنبه

اگر امریکا و اروپا اعلام میکردند که شرکت مردم ایران در انتخابات جمهوری اسلامی را نشانه حمایت مردم از نظام محسوب نمیکنند.

اگر امریکا و اروپا اعلام میکردند که شرکت مردم ایران در انتخابات جمهوری اسلامی را نشانه حمایت مردم از نظام محسوب نمیکنند، انگاه دیگر حکومت اخوندی مجبور نبود که اینهمه برای کشاندن مردم پای صندوق های رای زور بزند و در انتخابات بعدی (اگر که اصلا جمهوری اسلامی ای وجود داشته باشد واصلا انتخاباتی برگزار شود)، مردم میتوانستند پی کار وزندگی خودشان باشند. متاسفانه این ضدیت غرب با مردم ایران و مماشاتش با ج.ا بوده است که تا به حال مانع اعلام این موضوع شده است. متاسفانه بی عرضگی و بازی خوردن خود ما هم در دوره های پیشین انتخابات قلابی ج.ا، باعث این بوده که نظام این بازی را دائم تکرار کند.
تا چند ماه دیگر ما میتوانیم اینبار در راستای تحریم فعال انتخابات چند اقدام انجام دهیم: 1. از جهان غرب بخواهیم که مطلب بالا را اعلام کند. با تذکر دادن این نکته که نظام اگر پشتیبانی مردم را داشت رفراندوم برگزار میکرد و یا در هر دوره از انتخاباتش در کنار انتخابات این پرسش را هم از مردم مستقیما میکرد. مثلا پایین همان برگ رای این پرسش را درج میکرد: ایا شما پشتیبان نظام هستید؟ اری یا خیر.  حتما متقاضیان ویزا از امریکا میدانند که سفارت های امریکا از متقاضیان میخواهند که ثابت کنند که پس ار از پایان مدت ویزایشان امریکا را ترک خواهند کرد. اگر بپرسید که چه مدارکی را باید برای این اثبات به انها ارائه دهید به شما پاسخی نمیدهند. در مورد انتخابات اخوندی هم امریکا باید خیلی ساده بگوید که ج.ا باید به ما ثابت کند که شرکت مردم در انتخابات به منظور پشتیبانی از رژیم بوده است! همین وبس. 2. از نظام اخوندی بخواهیم (البته فقط برای مطرح کردن وگوشزد کردن این موضوع به نظام که خر خودت هستی، زیرا ما میدانیم که اگر میخواستند به این حرف ها گوش بدهند که دیربازی بساط خود را جمع کرده و رفته بودند) که در زیر برگه های رای و یا در برگه جداگانه همین ادعای خود که شرکت مردم در انتخابات به معنای پشتیبانی انها از نظام است را  در قالب یک پرسش مطرح کند. 3. از نظام بخواهیم که دیگر مهر در شناسنامه نزند. بر کسی پوشیده نیست که مردمی که در انتخابات شرکت میکنند بیشتر برای مهر خوردن شناسنامه شان میباشد. زیرا همه از این ترس دارند که مثلا مهر نخوردن شناسنامه شان باعث مثلا قطع و یا اصلا تعلق گرفته نشدن یارانه شان نشود. برای جلوگیری از شرکت کردن دوباره رای دهنده (که این بهانه رسمی مسئولان برای مهر زدن شناسنامه میباشد)، میتوان از انگشت زدن در جوهر پاک نشونده استفاده کرد. این خیلی به نفع خود نظام هم هست چون بسیجی ها میتوانند با همان کلک هایی که تا به حال میزدند با این روش خیلی راحت تر چند بار رای بدهند. البته اینبار برای اینکه فقط چند بار تو صف ها بایستند که صدا وسیما بتواند از صف های طولانی فیلم بگیرد! زیرا اینبار دیگر انتخاب بین بد و بدتر نخواهد بود بلکه انتخاب بین بدتر وبدتر است و یا بهتر بگوییم دیگر همان انتخاب فرضی هم مطرح نیست و دیگر احتیاجی نیست مردم دنبال رای خود باشند زیرا اینبار خود جناح های مافیایی نظام به جان هم خواهند افتاد و امیدواریم که بین خودشان بزن و بکش بشود. 4. در روز انتخابات مردم به خیابان ها امده و خودشان رای خود را روی یک برگ کاغذ بنویسند و به در و دیوار ودرخت ونیمکت پارک بچسبانند. پیشنهاد میشود که به اقای ایکس X که در این مقاله توصیف شده است رای دهید. کافی است روی برگ کاغذ خود بنویسید اقای ایکس ویا فقط یک X روی کاغذ خود بنویسید.  

هیچ نظری موجود نیست: