۱۳۹۱ بهمن ۲۴, سه‌شنبه

ثروت خاندان پهلوی چقدر است؟

در دو مقاله پیشین: مقاله اول و مقاله دوم سعی کرده بودم برای هشدار به هم میهنان از خطراتی که در پشت نقاب "حکومت پادشاهی" میتواند نهفته باشد، بگویم که چرا این حکومت برای ایران نمیتواند مناسب باشد و رضا پهلوی هم نمیتواند سمبل اتحاد ملی شود و اینکه هدف واقعی او از اینکه میخواهد این نوع حکومت را به رفراندوم بگذارد چه میتواند باشد. کاربران سلطنت طلب و نوع  رادیکال و بی مخ سلطنت طلبها که به شاه اللهی معروفند بدون انکه به نکات اصلی و برهان ها ونتیجه گیری های من پرداخته باشند، روی این موضوع ایراد گرفته بودند که من از کجا ثروت این خاندان را 100 میلیارد دلار تخمین زده بودم. یکی دو تا از کاربران شاه اللهی و واقعا بی مخ و کثیف هم با توجه به مصونیت اینترنت در بخش کامنت وبلاگ من فحش های رکیک داده بودند که من پاسخ انها را در همان بخش کامنت داده ام. این  برای اینکه این نوع کاربران بدانند که این طرز سوء استفاده از کامنت گذاری بی مجازات نمی ماند.
توجه خوانندگان گرامی را به دو ویدیو در یو تیوب جلب میکنم: ویدیوی اول (کلیک) و ویدیوی دوم (کلیک) . در این دو ویدیو یک شخص نزدیک به دستگاه سلطنت پهلوی بیان میکند که ثروت خاندان پهلوی چقدر میباشد و کلا بازگوی ماجرا های بسیاری از خانواده پهلوی از جمله اینکه رضا پهلوی میلیون ها دلار از شاه عربستان سعودی پول گرفته و حتی وقتی که یک مقدار از این "پول قول داده شده" به او تحویل نشده بوده اعتراض کرده است. (قابل توجه کامنت گذاری که مرا تازی خطاب کرده بود برای دفاع  جان نثارانه از این شاهزاده "ضد تازی اش"!)

۴ نظر:

ناشناس گفت...

ببین با این نوشته ها وقت خودت رو تلف نکن چون ملت ایران ملت ناشکری بوده هست و خواهد بو اگه همان پهلوی های که خودت رو کشتی در باره اشان نکته پیدا کردی بدون هیچ تلاشی میتونی دزدی کلان سران فعلی ایران را بررسی کنی و بگی این کجا و اون کجا باری اگر پهلوی ها بردند اما اینها ما را اسیر کردن و هر روز یک ساز میزنند که ما برقصیم

ناشناس گفت...

یه نکته یادم رفت مطمئن هستم بغیر از من نیز کامنت های زیادی دریافت کرده ای اما چون خلاف میلت بوده اونها رو منتشر نکرده ای وگرنه نیاز به تایید کامنت توسط نویسنده وبلاگ بی معنی میشد

ناشناس گفت...

ناشناس عزيز كاملا با شما موافقم

ناشناس گفت...

باهات موافقم
مرگ بر دیکتاتور چه شاه باشه چه رهبر چه دکتر