۱۳۹۱ بهمن ۲۵, چهارشنبه

سلطنت طلبان ما رویالیست نیستند بلکه شاه اللهی میباشند

منظور از رویالیست مردمان طرفداران سلطنت در کشورهای سلطنتی اروپا مانند سوئد و نروژ و انگلستان میباشند. در این کشورها پادشاهانی از خانواده هایی سلطنتی پادشاهی میکنند، که صدها و شاید در مواردی بیش از هزار سال نسل اندر نسل پادشاه بوده اند و هیچکدام با کودتا سر کار نیامده اند و اعدام و تارج نکرده اند، دارای یک نقش کاملا تشریفاتی در حکومت هستند و حقیقتا بین درصد کما بیش زیادی از مردم این کشورها دارای محبوبیت هستند. هر چند که این اقایان و خانم ها کاری وشغلی ندارند و بودجه شان بر عهده مالیات پردازان است اما بواسطه داشتن قصر های تاریخی یک جاذبه توریستی در کشور هایشان بوجود اورده و در حقیقت از طریق درامد توریستی ای که برای کشورهایشان بوجود میاورند، هزینه های خود را هم غیر مستقیم درمیاورند. کسی چاپلوسی انها را نمیکند و بسیار مواقع مورد مسخره و طنز جامعه هم قرار میگیرند. کسی بواسطه نزدیکی به انها امتیاز اقتصادی و اجتمایی بدست نمیاورد یعنی رانت خواری و پارتی بازی به دلیل قرابت با خاندان سلطنتی وجود ندارد. طرفداران انها پرخاشگر و تهمت زن به دیگران نیستند با اینکه طرفداریشان واقعی و به دلیل همین علاقه نوستالژیک به انهاست. کسی در دولت نمیگوید بله ایشان فرمودند و ما اینکار را میکنیم. و بسیاری موضوعات دیگر در همین ردیف و حد.
ایا سلطنت طلبان ما واقعا اینگونه هسند و ایا خانواده سلطنتی شان در ردیف خانواده های سلطنتی مذکور در بالا قرار میگیرد و ایا اصلا مردم ما اینقدر با سواد وفرهنگ و ارامش  ومتانت مانند مردم کشورهای اروپایی هستند؟
در اینجا فقط کوتاه به بررسی سلطنت طلبان خودمان میپردازیم: اولا ما تخمین میزیم که تعداد اینان از کل جمعیت ایران چه ساکنان ایران و چه ایرانیان مقیم خارج، کمتر از 5% میباشد. اگر خلاف این را ادعا میکنند بیایند در خارج از کشور یک نظرسنجی علمی حداقل در میان ایرانیان مقیم خارج برگزار کنند تا ادعایشان را ثابت کنند. ما اگر پول داشتیم حاضر بودیم این کار رابکنیم. این ایرانیان را میتوان به 3 دسته تقسیم کرد: دسته اول ان گروهی هستند که در زمان شاه جزو گروه رانت خواران بودند و با پول هایی که غارت کرده بودند بویژه به لس انجلس امدند و املاک خریدند و تلویزیون زدند. این دسته (حداقل پیران و نه فرزندانشان) شاید بین 20 تا 80% هنوز به حکومت سلطنتی رای بدهند. هدف اصلی اکثرشان هم اینست که بیایند در ایران و دوباره بساط رانت خواری های کلان را راه بیندازند. البته بسیارشان اصلا قصد برگشتن به ایران را ندارند. دسته دوم ایرانیان مقیم ایران هستند که با عرض معذرت خیلی سطحی اندیش هستند و خیال میکنند که چون ج.ا اینقدر بد بوده و زمان شاه بهتر بوده این بواسطه ان بوده که شاه اینقدر خوب بوده است. درک این را ندارند که اولا اگر به جای شاه یک حکومت دمکرات میبود وضع اقتصادی ان دوران حتما خیلی بهتر هم میبود و اصلا کشور به دست اخوندها نمیافتاد. شاه حداکثر کاری که کرد این بود که به اندازه این اخوندها تاراج و ویرانگری نکرد وگرنه او هم انجا ایستاده بود و اجازه میداد یک مشت رانت خور چاپلوس تاراج کنند و خودش هم سهم خودش را برمیداشت. به این دسته متاسفانه یک درصدی از روستاییان و یک در صد بسیار کمی از جوانان هم تعلق دارند. دسته سوم اما بی مخان پرخاشگری هستند نمونه بسیجیان خودمان. یا هیچ منطقی حالیشان نیست و یا اینکه به احتمال بیشتر خودشان را به خریت میزنند. به انها بگویی چرا نوکر خامنه ای و یا شاه هستی مگر انسان ها یکسان نیستند و تو خودت عقل و توانایی های هوشی و فرهنگی نداری میگویند نه ما هر چی ولایت بگوید و یا شاه بگوید. ما برای ولایت میدریم و میکشیم و شکنجه میکنیم و فحاشی میکنیم. انها همون شعبان بیمخ ها و بسیجیان و ساواکی ها و شکنجه گران سپاهی هستند که البته اکثرشان بجز ان تعداد کمی از انها که واقعا بیمار روانی هستند از اقشار فقیر و لات ها وارذل و اوباش جامعه هستند که یا وجدان درشان وجود ندارد و یا اگر وجود دارد  ان را در خود کشته اند و بر حسب درجه زرنگی و مزدوری شان یا یک جیره خور بدبخت میمانند و یا تا درجات رانت خور بزرگ و نماینده مجلس و فرمانده گارد جاویدان  و سردار سپاه پیش میروند.
هم میهنان گرامی اکثریتی اگر شما به رای خود ایمان نداشته باشید و با تکیه بر ان سعی نکنید که قدرت را که ا ز ان شماست در دست بگیرید همیشه این گروه های حکومثی فعلی و یا در اینده شاه اللهی ها چون متحد هستند وبرای غارت و رانت خواری میایند و بیوجدان هستند دست بالا را خواهند داشت و بر شما حکومت خواهند کرد. برای نجات خود از طرح انتخاب اقای ایکس حمایت کنید.

در همین رابطه: یک میلیون کلیک برای پشتیبانی از طرح اقای ایکس (X)...

دو ویدیو در باره خاندان پهلوی: لینک و لینک

هیچ نظری موجود نیست: