۱۳۹۱ بهمن ۲۲, یکشنبه

اقای ایکس X نمیتواند تبدیل به دیکتاتور شود

هم میهنان گرامی؛؛؛ در راستای توصیه انتخاب فردی برای تصدی نمایندگی مردم ایران وتشکیل دولت واقعی ایرانیان در خارج کشور که در این مقاله  توضیح داده شده است، توجه شما را دوباره به این موضوع جلب میکنم که تنها حمایت بیشمار شما در قالب فعلا کلیک زدن است که پیدا شدن یک چنین فردی را ممکن میسازد. توجه داشته باشید که اقای ایکس فقط نماینده وسفیر شماست و فقط دستورهایی را که شما از طریق نظرسنجی به او میدهید و خواسته هایی را که بیان میکنید، با سران کشورهای دمکرات جهان مطرح میکند و یا در سازمان های بین المللی مانند سازمان ملل مطرح میکند. بنابراین این اقای ایکس در حقیقت خود شما هستید که به او یک چهره داده اید. در اینجا پیشنهاد میکنم که این شرط را برای اقای ایکس بگذاریم که در صورت انتخاب شدنش، تمام مخارج خود را خود باید تامین کند. یعنی خود شغلی باید داشته باشد و کار نمایندگی شما را فقط در راه میهن وافتخاری انجام دهد.
برای انجام نظرسنجی های علمی معتبر احتیاج به یک تعداد از هم میهنان مقیم کشورهای خارجی داریم که کاملا اتفاقی انتخاب شده باشند. برای شروع کار خواهشمندیم اگر هم میهنان میتوانند در مورد زیر همکار ای بکنند، ما را مطلع بفرمایند:  ما نیاز به اسامی ایرانی اولین 20 نامی از هر حرف الفبای انگلیسی داریم که در دفترچه تلفن کاغذی لس انجلس ویا کالیفرنیا درج شده اند و مایلیم که انها را به عنوان شرکت کننده ثابت در نظرسنجی ها ورای گیری ها داشته باشیم.
هم میهنان ایرانی مقیم داخل اقایان حتما به فکر خرید یک پیراهن سفید و خانم ها خرید مانتو و روسری سفید و یا کرمی رنگ باشید.

هیچ نظری موجود نیست: