۱۳۹۱ بهمن ۱۶, دوشنبه

هر ایرانی یک پیراهن سفید!

هم میهنان گرامی که ممکن است هنوز در کمد لباسشان پیراهن سفید نداشته باشند، اگر با برنامه زیر موافقید حتما هر چه زودتر یک پیراهن سفید بخرید.
این پیراهن سفید برای روز انتخابات حکومتی (اگر تا ان زمان جمهوری اسلامی ای وجود داشته باشد و یا اصلا انتخاباتی برگزار بشود)، لازم است. حتما تا ان زمان بحث های زیادی در مورد تحریم یا تحریم نکردن انتخابات انجام خواهد شد و اینکه در روز انتخابات چه بکنیم. البته دیگر نه مردم ایندفعه گول این بازی ها را خواهند خورد و نه نظام سعی به تحریک  مردم برای شرکت در انتخایات به روش مشارکت سال 88 خواهد کرد و نه روشنفکران متوهم و یا خود فروخته چه در داخل و خارج انگونه دعوت به شرکت در انتخابات خواهند کرد. اما روز انتخابات چه کنیم؟ در خانه بمانیم، بیرون بیاییم، و یا کار دیگری بکنیم؟ ساده ترین کاری که میتوانیم اینست که نشان دهیم که ما مخالف ج.ا هستیم واین را بطور چشم گیری برای رسانه های جهانی انجام دهیم، جوری که نظام تا حد ممکن نه بتواند خود تصویر دروغی از شرکت مردم در انتخابات را نشان بدهد ونه اینکه «عکس ان را از سوی ما نشان دادن»، بیرنگ و چشم ناگیرا باشد.
بدین منظور پیشنهاد میشود که ایرانیان محترم در تهران و شهرستان ها و دهات همگی اولا: از خانه هایشان بیرون بیایند، دوما همگی یک پیراهن سفید بپوشند. سوما در صف انتخابات نایستند. حالا بسیجی هایی که میخواهند در صف انتخابات بایستند به احتمال زیاد پیراهن سفید نخواهند پوشید. ممکن است حکومت زرنگی کند و بخواهد این لباس سفید پوش ها را برای خودش مصادره کند. مثلا به بسیجی ها بگوید لباس سفید پوشیده و در صف حوزه های رای گیر بایستند. در این حالت هم میهنانی که فقط برای مهر خوردن شناسنامه هایشان میروند رای بدهند باید توجه کنند که در ان روز پیراهن رنگ دیگری بپوشند. مثلا پیراهن قهوه های رنگ. خلاصه در خیابان ها همه باید حضور داشته باشند و سفید پوش باشند و چنانچه در صف رای بودند لباس سفید نپوشیده باشند. البته اگر نظام قبلا راجع به رنگ لباس مردم در روز انتخابات چیزی نگفت کار مردم ساده تر میشود و در صف رای دادن هم باید لباس سفید بپوشند و فقط بسیجی ها هستند که در ان صف ها با لباس سفید نخواهند ایستاد و خلاصه امید بسیاری هست که با این روش مردم بتوانند اینبار حداقل مخالفت خود را با نظام اشکارا نشان بدهند.
برای بانوان گرامی اگر امکان تهیه مانتو و یا لباس سفید و یا با رنگ روشن برایشان وجود نداشت، بر سر کردن روسری و یا مقنعه سفید و یا بیرنگ (کرمی)  پیشنهاد میشود.

هیچ نظری موجود نیست: